Najčastejšie otázky

Zabudol som heslo, ako sa viem prihlásiť do svojho účtu?
Obnoviť svoje heslo si môžete tu, stačí vyplniť e-mailovú adresu, pomocou ktorej sa prihlasujete do svojho účtu. V prípadne problémov nás prosím kontaktujte (Kontakty).

Posielate objednávky aj do zahraničia?
Tovar mimo územia Slovenskej republiky nedodávame.

Viete zabezpečiť aj tituly, ktoré nemáte aktuálne zaradené vo Vašej ponuke?
Áno, ak ste u nás nejaký tovar nenašli a myslíte si, že by mal byť zaradený v našej ponuke, prosím kontaktujte nás na našej mailovej adrese (Kontakty).

Môžem dodatočne pridať alebo odobrať tovar vo svojej objednávke, prípadne objednávku rozdeliť?
Ak si prajete vykonať dodatočné zmeny vo svojej objednávke (doložiť či odstrániť tovar z objednávky, upraviť počty kusov a podobne), prosím kontaktujte nás čo najrýchlejšie po uskutočnení objednávky (Kontakty).V prípade rozdelenia jednej objednávky na viac zásielok, na základe Vášho želania, Vám bude účtované poštovné za každú zásielku samostatne.

Uvádzate ceny vrátane DPH?
Nie sme platcami DPH, všetky ceny tovarov sú uvádzané ako konečné.

Čo je wishlist?
Wishlist, alebo zoznam prianí, je služba určená pre našich registrovaných zákazníkov. Umožňuje Vám vytvoriť si vlastný zoznam tovaru, ktorý si momentálne síce nechcete objednať, ale v budúcnosti by ste si ho radi kúpili. Využiť ho viete napríklad pri plánovaní darčekov pre svojich blízkych. Tovar môžete ľubovoľne pridávať a odoberať z wishlistu, prípadne ho presunúť do nákupného košíka.